Belépés

Cosmoprof Worldwide Bologna 2014

 

A COSMOPROF idén is sikerként könyvelheti el bolognai rendezvényét, a látogatók száma most is megdöntötte az eddigi rekordokat. Az érdeklődés és a színes programok mértéke ismét magas lécet állított a jövőre nézve.

A COSMOPROF 2014 kiállítás számokban:

Idén új rekordot állított fel a résztvevők számában: 207,238 látogató (7%-kal több, mint eddig bármikor),

Ebből külföldi látogató: 59,319 (21%-kal több, mint eddig bármikor) 134 országból,

250,000 termék kiállító,

2450 külföldi kiállító 69 országból,

24 nemzetközi csoport (új belépőkkel, mint Japán, Szingapúr, Malajzia, Indonézia, Thaiföld, Bulgária és Peru).

66 meeting, workshop és nemzetközi konferencia,

15 fiatal győztes a Cosmoprof Vogue Beauty Talents versenyen,

156 bolt maradt nyitva Bologna központjában a Cosmoprof Beauty in Vogue Night alkalmából.

A L'Oréal Professionnel tiszteletét tette Aldo Coppola előtt a Cosmoprofon is Anna Verhulst-Santos, a L’Oréal’s Professionel nemzetközi elnökének, és Antonio Martinez Rumbo, a L’Oréal Professionel Italiana vezetőigazgatójának személyében.

 

Képgaléria:

 

„Ez még annál is nagyobb siker volt, mint amilyen számokra előzőleg számítottunk – mondta Duccio Campagnoli, a Bologna Fiera és a So.Ge.Cos, a Cosmoprofot megrendező cég elnöke. – A Comsoprof 2014 látogatóinak száma rendkívüli volt. A Cosmoprof összehozta a szépségvilág professzionális, művész és kreatív embereinek közösségét.”

„A Cosmoprof Worldwide Bologna – kommentálta Fabio Rossello, a Cosmetics Italia elnöke– még egyszer megmutatta, 47. évében, hogy ez egy vezető világméretű esemény a szépség szektorban és választási lehetőségek platformja a meetingek számára, ahol lehetőség volt a vélemények kicserélésére és viták lebonyolítására a szakmaibeliek és szakképzett operátorok között.”

 

A 2014 kiadás jellemzői a nagyszerű események és installációk voltak. A Service Centert, a vásár teljes fogadó területét Pier Luigi Pizzi tervezte, ünnepelt vezető építész.

A Cosmoprof középpontjában lévő trendek magukban foglalták a természetes és organikus termékek növekedését és a nagyméretű figyelmet a környezetbarát hozzáálláshoz a legtöbb kozmetikai termékgyártó cégnél. Az innovatív dizájn magában foglalta a szőnyegek hiányát, a „zöld” pontokat a látogatók számára újrahasznosított hulladékkal töltötték fel a standok között. Ezek voltak a Zöld Pavilon erősségei, ami a híres Oliviero Toscani fotográfus képeiből rendezett egy kiállítást – az első alkalommal virágokból és növényekből –, hogy felhívják a figyelmet erre a fontos problémára.

A 2014-es Cosmoprof nagyszerű platform volt a professzionális fodrász szakma számára is, a legutóbbi hajdivatok kerültek bemutatásra a látványos On Hair show folyamán világhíres szakemberekkel, a Hair Forum workshopokon pedig a haj-stylingé volt a főszerep. A rangos nevek közül jelen volt a L’Orèal Paris “Color Explosion”, TONI&GUY, GHD, Hob Salon by Fama, Babyliss Pro-Rusk és Keune.

A Cosmoprof Worldwide Bologna 2015-ben március 20-23. között várja a  kedves érdeklődőket.

 

 

Tudósítóink ezt látták:

 
Szöveg: Molnár Bianka
Forrás és képek: www.cosmoprof.com

 

 

Olvasóink értékelése:  / 2
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Rendezvénytudósítás / Budapest Open 2012.
December első hétvégéjén a Dürer Rendezvényház adott otthont a MOSZI 2012-es Budapest Open...
Rendezvénytudósítás / Hajtetoválás és ...
Az MFKKE és BKIK szervezésében megtartott Magyar Bajnokság rendezvényén (2012.04.29.) a Hair...
Rendezvénytudósítás / Dzsungel és Fantázia
Dzsungel és Fantázia Avagy milyen kreációk születtek a 4. Túri versenyen?   2011. augusztus...