Belépés

Cosmoprof Worldwide 2013

 Cosmoprof 2013

 

 

Képgaléria:

 

A Cosmoprof Worldwide Bologna rekord eredményekkel zárta a 2013-as rendezvényét, 193.842 főre rúgott a látogatók száma, ami 14%-al több a tavalyi évhez képest, ebből több mint 48.000 érkezett külföldi országokból. A kiállítók száma elérte a 2390-et, amelyből 1500 volt külföldi résztvevő, újként mutatkozott be India, Indonézia, Japán, Pakisztán, Columbia. A rangsorban a három legnagyobb kiállítónak bizonyult Olaszország 666, Kína 272 és Franciaország 161 kiállítóval, őket követte az Usa, Németország, Spanyolország. Összességében 375.000 m2 adott otthont a sminktermékeknek, kozmetikumoknak, hajápoló szereknek, illatszereknek.

 

A négy napos vásár igazi, értékes, nemzetközi kirakata volt a jövő szépségtrendjeinek.


A professzionális kozmetika, a Spa termékek, berendezések, testkezelések 20.000 m2-en, 300 kiállítóval vonták magukra a piaci szereplők és a sajtó figyelmét. Központi szerepet kaptak a kiállításon a „Zöld”, azaz a biotermékek, ebben a kategóriában több mint 198 kiállító képviseltette magát. A Skin Care területén körülbelül 1.000 kiállító mutatkozott be parfümökkel, sminktermékekkel, piperecikkekkel és kiegészítőkkel. Szintén nagy számban jelentek meg azok a szakmai gyártó cégek, melyek szépségszalonok, spa centrumok számára gyártanak bútorokat, designerek, tervezők közreműködésével alakítanak ki funkcionális, de ugyanakkor stílusos tereket.

 

A tökéletes külső megjelenés alapja szervezetünk belső jóléte, ezt a filozófiát követve kaptak nagy figyelmet a természetes, organikus készítmények. A Parma Confort Zone cég, mely elsősorban hotelek, wellness központok, termálfürdők számára készít természetes kozmetikumokat, itt Bolognában mutatta be új „Skin Regimen” termékcsaládját, melyek aktív összetevőit a karfiol és a spenót alkotják.

 

A luxus termékeket felsorakoztató pavilonban a hölgyek igazi hamupipőkének érezhették magukat, felfedezhettek 50 karátos aranypehellyel dúsított krémeket, a Himalája csúcsain élő ritka növényből készült illóolajokat, masszázsszékeket, melyek holt-tengeri ásvány permetet kibocsájtva extra kényeztetést nyújtanak.


Az illatszereket az erős, fűszeres, édes illatok jellemezték, melyet többnyire a Közel-Keletről érkezett kiállítók mutattak be a nagyközönségnek.
Azok, akik minden évszakban szeretik a barnaságot, szintén számíthattak a biotermékekre, cukornád és aloe kivonatú spray használatával egyszerre hidratálhatják bőrüket, garantálva a négy-öt napig tartó tökéletes bőrszínt.

 

Az új sminktrendeket az élénk, merész színek jellemezték. A szemceruzák türkiz, zöld és lila színekben pompáztak, szigorúan metál, vagy gyöngyház fénnyel. A bizonytalan vásárlók, illetve azok számára, akik nem akarnak sok különböző smink készletet vásárolni és magukkal hordani, piacra dobtak egy olyan terméket, mely egyben testesíti meg a szemhéjpúdert, a rúzst semleges szájfénnyel kombinálva, de akár körömlakként is használható, ha felviszünk rá egy rétegben átlátszó körömlakkot.


A körmöket illetően továbbra is trend maradt a műköröm, mely az idei divat szerint nagyon hegyes, kb. 3 cm hosszú, és apró, mikro-festményekkel dekorált. A 2013-as nyár színe a sárga és narancssárga lesz, de a türkiz is divatban marad. 

 

Nagy területet foglaltak el a hajápolással foglalkozó standok, újdonság volt egy olyan oxigénkezelés, mely hatékony a korpa, seborrhea ellen, fényesebbé selymessé varázsolja a hajat és serkenti a növekedést. Volt olyan stand, ahol lehetett egyénre szabott sampont készíttetni magunknak, 5 különböző illatanyag felhasználásával.

 

A Cosmoprof keretein belül a Cosmopack, kiállítás a kiállításban, a csomagolásnak és csomagoló gépeknek adott teret.

 

Az idei kiállítás 745 újságírót látott vendégül, melyből 174 volt a külföldi, ők most először találkozhattak azzal a digitális rendszerrel, mely 8 látványos óriás kivetítőn közvetítette a legfontosabb eseményeket. Összességében véve 35 órányi televízióadás készült a rendezvényről, ebből 20 közvetlen élő közvetítés, illetve 80 darab interjú a vásár kulcsfontosságú szereplőivel.

Intenzív kommunikáció zajlott a közösségi médiában is, a Facebook-on több mint 44.000 követője akadt az eseménynek, a YouTube oldalára pedig ezernél is több videó került feltöltésre, a Cosmoprof saját oldalát 71.808 érdeklődő kereste fel.

 

A Cosmoprof Worldwide Bologna 2014-ben április 11-14. között várja a  kedves érdeklődőket.

 
Szöveg: Piskátorisz Anett

 

 

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Rendezvénytudósítás / Szabolcs Kupa 2016.
Ebben az évben 14. alkalommal tehették próbára tudásukat tanulók és profik és második...
Rendezvénytudósítás / 59. MAGYAR BAJNOKSÁG
2017. november 5-én, a budapesti Europa Congress központ adott otthont az MFKKE OMC Hungary és a...
Rendezvénytudósítás / Köröm&Szépség Palota 2014
2014. május 11-én, vasárnap a budapesti Stefánia Palota termei megteltek körmökkel, lakkokkal...