Belépés

Díjnyertesen…


Bemutatkozik a 2014-es Év Professzionális Újdonsága verseny győztese: a Cliniscalp

 

 

 

 

A remeka.hu 2014-ben rendezte meg először az év professzionális újdonsága versenyt, melyen nem kevesebb, mint 27 professzionális márka 59 terméke vett részt. Az oldal látogatói a JOICO Cliniscalp termékcsaládját értékelték a legjobbnak, erről és a JOICO aktualitásairól Gajdos Lászlóval, a JOICO Magyarország tulajdonosával és ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

– Hogyan kerültél kapcsolatba először a JOICO termékekkel?

– Nagyjából 7-8 éve kezdődött a közös pályafutásunk. Próbacsomag formájában ismerkedtem meg a termékeikkel. Bevallom, először halogattam a kipróbálásukat, ami után viszont egy csapásra megváltozott minden. Tisztán emlékszem az első alkalomra, amikor is a vendégem addigi, az ammóniatartalmú festéktől szárazabb, tartás nélküli hajzuhatagából egyszer csak egy selymes, tömeggel bíró frizura lett. Ott, akkor, beleszerettem a JOICO-ba! Olyannyira intenzív volt az élmény, hogy azonnal meg is váltam az addigi teljes készletemtől.
Nagyon fontosnak tartom, hogy fodrászként éppolyan meggyőződéssel tudjam ajánlani ezeket a készítményeket, mint ahogy a bemutatókon tesszük ezt a kollégáknak. Azt vallom, hogy csak az tudja jól eladni a produktumot, aki hisz is bennük, éppen ezért nálunk az értékesítőtől kezdve a grafikusig mindenkinek megmutatjuk, hogy mire is képes a termék.

– Miben látod a készítményeitek sikerességét?

– A JOICO termékei nagy szerepet játszanak a hajújjáépítésben. Azáltal, hogy könnyen társíthatóak más márkákkal is, és hatásuk azonnal látványos eredményt nyújt, egyszerűen meggyőzi a szkeptikusokat is. Nagyszerű tulajdonságuk, hogy nem kell hosszadalmasan alkalmazni őket ahhoz, hogy bárminemű változás láthatóvá váljon, elég, ha 1-3 alkalommal esélyt adunk nekik. Ez nagy előny a többi termékkel szemben, hiszen így a vásárló nem veszíti el a kitartását menet közben, és a bizalmáért cserébe megkapja az ígért hatást.

– 2014 év eleje óta van jelen a magyarországi piacon a JOICO új termékcsaládja, a Cliniscalp. Ezzel indultatok az év újdonsága versenyen is. Bemutatnád nekünk néhány mondatban?

– Egészen eddig csak felületesen tudtuk kezelni a nőket és a férfiakat egyaránt érintő problémát, az öregedési folyamat részeként is megjelenő kopaszodást. Éppen ezért, az igazság az, hogy én is nagyon szkeptikus voltam a hajhullás elleni szerekkel kapcsolatban. Amikor kiválasztunk egy készítményt, először hosszú-hosszú időn keresztül csupán tesztelgetjük. hogy valóban csak nívós termékek szerepeljenek a nevünk alatt. A Cliniscalp-nál már az is szimpatikus volt, hogy mertek belőle kis kiszerelést készíteni (azok, akik bíznak abban, hogy már ilyen kis mintaanyagok is meggyőzik a célközönséget, biztosak a hatásosságában), de a próbák is nagyon kecsegtető eredményekkel zárultak. Érdekesség, hogy akik segítségünkre voltak annak idején a tesztelésben, máig visznek a termékekből.
Véleményem szerint a termékcsalád sikere abban rejlik, hogy preventív anyagokat is tartalmaz, így az ápolás, újratáplálás mellett a megelőzésben is szerepet játszik. A termékek a gyógynövényes 5-alpha reductase enzim gátlónak köszönhetően megtisztítják a fejbőrt a felgyülemlett fagyútól és DHT-tól (dihydrotestosteron), és semlegesítik fejbőrt és a hajhagymákat gyengítő, roncsoló környezetszennyezés hatásait. Emellett alapvető tápanyagokat is tartalmaznak, növelik a hajjal takart fejbőr vérkeringését és ezzel előkészítik azt a kezelésre.

– Idén milyen újdonsággal örvendeztetitek meg a közönséget?

– Rengeteg újítással készülünk! A professzionális vonalon 2015-ben egy új, 10-es szőke sorozattal rukkolunk elő, melynek csodálatos árnyalatai vélhetően az év kedvencei lesznek. Emellett a haj külső kutikula rétegének javítására szolgáló K-Pak termékcsalád is új taggal bővül, egy száraz olaj spray formájában. Előnye a többi hasonló termékkel szemben, hogy tökéletesen eloszlik a hajon, még akkor is, ha a vendég a saját maga alkalmazza azt. Az eredmény pedig egy élettel telibb és fényesebb frizura, ami rugalmas és elasztikus!
Ebben az évben indul útjára a 7 termékből álló, a hullámos és göndör frizurákra megalkotott termékcsaládunk is, és idén lesz először kapható a 30 perces hatóidővel dolgozó világosító és festő krémünk is, mely egyúttal biztosítja a hajújjáépítő készítmények minden előnyét is.

Természetesen 2015-ben sem maradnak el a rendezvényeink sem, de belső és digitális oktatásainkra is várjuk a jelentkezőket!

 

Szöveg: Remek Annamária
Fotó: Dala Gábor
Olvasóink értékelése:  / 5
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Interjú / Mesterkérdések
Mesterkérdések Fodrász vagy fodrászmester? Kozmetikus vagy kozmetikusmester,...
Interjú / Le Salon Kertváros – az Év Szalonja 2013-ban!
Egy hely, ahol több mint 200 m2-en a vendégekről szól minden, és ami hamar központi helyet...
Interjú / Sorsok és végzetek- II. rész
Sorsok és végzetek - II. rész Szenvedélyes, bátor és mindig mer újat álmodni – Szabados...