Belépés

A Messe Frankfurt hírei

 


A Messe Frankfurt a világ legnagyobb, saját vásárvárossal rendelkező vásár-, kongresszus- és rendezvényszervező vállalata. A mintegy 30 helyszínen tevékenykedő több mint 2300 munkatárs megközelítőleg 647 millió eurónyi éves árbevételt generál. A bemutatott ágazatokkal ápolt szoros összefonódás és a nemzetközi értékesítési hálózat hathatósan támogatja a vállalatcsoportot a megrendelők üzleti igényeinek kiszolgálásában.

 

A szolgáltatások átfogó kínálata – a vásárvárosban és online – garantálja szerte a világban az ügyfeleknek az egyöntetűen magas minőséget és rugalmasságot a rendezvények tervezésében, szervezésében és lebonyolításában. A szolgáltatások skálája a standbérlettől a standépítésig, a marketing szolgáltatásoktól a munkaerő-kölcsönzésig és a vendéglátásig terjed. A vállalat székhelye Frankfurt am Main. A két tulajdonos 60 százalékos tulajdonrésszel Frankfurt városa és 40 százalékos tulajdonrésszel a környező Hessen szövetségi tartomány.

„2016-ban mintegy 647 millió eurónyi árbevétellel ismét elértük a korábbi rekordév, 2015 eredményeit. Az EBITDA mintegy 124 millió euróval rekordértékű, de szintén rekordot jelent az adózás előtti eredmény 74 millió euróval, valamint az éves eredmény mintegy 50 millió euróval” – mondta el Wolfgang Marzin, a Messe Frankfurt vásártársaság ügyvezetésének elnöke, majd így folytatta: „A Messe Frankfurt területén 2016-ban összesen 417 rendezvény zajlott, mintegy 4,2 millió látogatóval és közülük több mint 3,5 millióan vásárokon és kiállításokon vettek részt.”

Három évtizede rendeznek sikerrel vásárokat Németországon kívül is

A Messe Frankfurt vásártársaság immáron 30 éve dolgozik eredményesen a saját vásárvárosán kívül is a megrendelői, a kiállítók és látogatók megbízásából. A vállalatcsoport árbevételének mintegy 38 százaléka származik jelenleg Németországon kívülről: ez 2016-ban mintegy 248 millió eurót jelentett. „Éppen a mai, gyors változásokkal és a bizonytalansággal jellemezhető korban biztosítják az egyes ágazatokban vezető pozíciójú vásáraink a kommunikációs és kereskedelmi színteret a nagyobb fokú, kölcsönös megértés és a határok leküzdése érdekében” – mondta el Wolfgang Marzin. A Messe Frankfurt vásártársaság még inkább szélesíteni kívánja kínálatát, mégpedig a nem túl egyszerű piacokon is. A folyó üzleti évben jelenleg tíz új rendezvény is megvalósul.

Forrás: BD-EXPO Kft.

Olvasóink értékelése:  / 1
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Interjú / Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet: az Év Szalonja 2017-ben
  Rakétasebességgel tör a kozmetika csúcsaira Szakonyi Eszter, a Vintage Beauty Szépészeti...
Felhívás, pályázat... / Év Szalonja 2017. jelöltek
2017-ben is keressük az Év Szalonját! Azt a szépészeti szolgáltatásokat nyújtó üzleti...
Rendezvénytudósítás / MATRIX So.Color CULT TOUR 2018.
  Az országban négy helyszínen, Budapesten, Szombathelyen, Szegeden és Debrecenben mutatta be...