Belépés

2015 Év Professzionális Újdonsága eredményhirdetés

 

A 2015.  év folyamán minden hónapban február és december között 4-5-6 a piacon megjelenő újdonságot bemutattunk oldalunkon, amelyekre kis csillagok segítségével lehetett 1-5 közötti értékelést leadni, amelyek átlagértékét minden hónap végeztével lezártunk és kihirdettük az adott Hónap Kedvencét. A verseny véghajrájában az új év januárjában 3 hétig újra lehetett értékeléseket leadni az év során nevezett összes termékre, amely újabb változást hozott a végeredményekben. Így alakult ki a végső kép, az alább olvasható eredményekkel együtt.

 

A verseny eredményei számokban kifejezve:

A 2015. Év Professzionális Újdonsága versenyünkön 26 márka 57 terméke vett részt, átlagosan egy termékleírásra  4376-an kattintottak, és átlag 18-an szavaztak, átlag 4,24-es értékelést adva. A legtöbben a 2015. májusinevező Xtreme Lashes Szempilla-tervező szoftverre szavaztak, összesen 57-en.  Idén a két legnépszerűbb, legtöbb termékkel versenyző kategória a hajápoló és a kozmetikai termékeké volt.

 

 


 

 

 

     Képgaléria:

 

Köszönjük mindenkinek, aki ott volt a díjátadónkon 2016. április 4-én, a Marosfalvi Hair & Beauty szalonban, és azoknak, akik lélekben voltak velünk.

 


 

Jó hír, az új évben is kíváncsiak vagyunk a szakemberek véleményére, hogy szerintük mely professzionális újdonság érdemli meg a 2016. Év Professzionális Újdonsága címet!

A 2016-os év termékeinek listája megtekinthető ITT (folyamatosan frissül).

 

 

Olvasóink értékelése:  / 1
ElégtelenKitűnő 

You have no rights to post comments

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Szépipari hírek / Megmérkőztek a Hajas szalonok fodrászai
Bár a Hajas Kupa fodrászverseny 25 éves múltra tekint vissza, a Hajas Cut & Color...
Interjú / Újra világbajnok lett Dudás Barbara!
Párizs úgy tűnik, szerencsét hoz Dudás Barbara Európa- és világbajnok testfestő...
Szépipari hírek / Solanie Partnertalálkozó és Workshop 2016.
A Solanie történetében először került sor olyan partnertalálkozóra, ahol a márka...