Belépés

Globális partit rendezett az Image Skincare

 

 

Idén is megrendezésre került a világ legnagyobb bőrápolási rendezvénye, az Image Worldwide Launch Party világszerte több mint 60 országban 20 000 vendég részvételével.

 

A világ jelentős nagyvárosaiban, többek közt New Yorkban, Dubaiban, Chicagoban, Berlinben, Londonban, Las Vegasban, Miamiban, Los Angelesben, Milánóban, Sydneyben és természetesen Budapesten bőrápolási szakemberek, orvosok és a szakmai sajtó képviselői számára nyílt lehetőség elsőként, bevezetés előtt megismerni az IMAGE Skincare legújabb termékeit. A budapesti eseményt személyes jelenlétével tisztelte meg az Image Skincare elnöke, Dr. Marc Ronert. A rendezvényre kizárólag meghívóval lehetett bejutni, és a szervezők Spa-k, szépségszalonok, orvos-esztétikai központok jelenlegi és jövőbeni Image Skincare képviselőit látták vendégül.

 

Az Image Skincare küldetése, hogy szlogenjének megfelelően világszerte segítse későbbre halassza a bőröregedést: Age Later! Az IMAGE Skincare, a floridai Palm Beach-en alapított professzionális kozmetikai márka klinikai bőrápolóit és termékeit 60 országban forgalmazzák. Az IMAGE megoldást nyújt többek közt pigmentfoltokra, egyensúlyát vesztett bőrre, idősödő bőrre, aknés és zsíros bőrre, rozáceára. A professzionális IMAGE kezelések közt megtalálhatók a klinikai dizájner peelingek, folthalványító és egyúttal feszesítő kezelés, lifting kezelések, akné- és egyúttal feszesítő kezelés.  A kezelések hatóanyagai fokozók segítségével teljesen személyre szabhatók.  Valamennyi IMAGE Skincare termék parabénmentes, nem tartalmaz kőolajszármazékot, tartósítószert és nem tesztelik állatokon.

A márka dinamikus sikerének kulcsa az oktatás és a szakmai partnerekkel kiépített támogató együttműködés. A folyamatos képzések, nemzetközi oktatók és komplex oktatási rendszer mellett a világ több mint 100 városában egyidejűleg évenként megrendezett IMAGE parti egyúttal színvonalas szakmai fórum, ahol idén a Vital C termékcsalád fejlesztéseit – Hydrating Water Burst, Hydrating Overnight Mask, Hydrating Antioxidant ACE serum, Total Pure Hyaluronic Filler – ismerhette meg a közönség.

 


Az Image Skincare nagy hangsúlyt fektet a jótékonyságra – Dr.Ronert alapítványa (Care for Skin Foundation) révén plasztikai beavatkozásokkal adja vissza a világ legszegényebb országaiban születési rendellenesség vagy sérülés miatt torzult gyermekek számára a normális élet esélyét. Az Image forgalmazói minden országban követik a jó példát, így tavaly a Beautywood Kft. Magyarországon a Piros Orr Bohócdoktorokat támogatta, hogy minél több kisgyermek kórházi napjait tehessék elviselhetőbbé.


 

Forrás: Beautywood Kft.

 

Olvasóink értékelése:  / 1
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Rendezvénytudósítás / II. Nemzetközi Kozmetikus Kongresszus
  2012. szeptember 22-én a Millenáris Parkban rendezte meg az Alveola, mint fő szakmai partner...
Rendezvénytudósítás / OMC Hungary Magyar Bajnokság 2016.
  2016. október 30-án, a négynapos őszi hosszú hétvége vasárnapján a budapesti...
Interjú / Alkotók az alkotások mögött - 2016. tavasz-nyár Trendteremtő győztesek
  A 2016. tavaszi-nyári Trendteremtő első helyezettjeivel készült összefoglalónkban az...