Belépés

Szépségszalon működési szabályzat

 

 


Gyulai Anikó, a szombathelyi Backstage szépségszalon tulajdonosa sok év sok rossz tapasztalata alapján megfogalmazta, milyen elvek, szabályok betartásával lehetne működőképesen együtt dolgozni egy szépségszalonban.

Te mit gondolsz ezekről a szabályokról? Írd meg nekünk: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. !
 

 

1. A szalonban dolgozók – alkalmazottak, vállalkozók egyaránt – az együttműködés és a magas színvonalú szolgáltatás biztosítása érdekében az alábbi szabályok betartására vállalnak kötelezettséget. A szalon dolgozói a szalont sajátjuknak tekintik, és ekként használják, dolgoznak. Tiszteletben tartják a szalon jellegét, működését, képviselik jó hírét, valamint gondoskodnak arról, hogy a szalont nem amortizálják le!

2. Az egységes arculat érdekében a dolgozók munkaruhát viselnek, ami harmonizál az üzlet jellegével. A szalon és a vendégek felé közvetített tisztelet miatt télen az utcai csizma helyett a szalonba illő cipő viselése ajánlott!

3. Napi takarítás: szükség szerint minden dolgozó köteles a munkaterületet kitakarítani, ami a következőket foglalja magában:

  • tükörtisztítás, munkapult takarítása,
  • munkaállomások takarítása, beleértve a székek törlését,
  • söprés, felmosás,
  • a hajmosótálak és azok környékének tisztán tartása,
  • ahogyan a bérelt kabint, a munkaterület tisztán tartását, úgy a szalon bejáratát, a közös tereket, várórészt is mindenkinek kötelessége tisztán tartani!
  • a napi munkavégzés után a szalont a fent leírtaknak megfelelően hagyjuk el!

3. Nagytakarítás: minden héten egyszer esedékes.

4. A szalonban lévő leltárban leírt berendezési és felszerelési tárgyakért, eszközökért mindenki felelősséggel tartozik. A megrongálódott eszközöket, tárgyakat haladéktalanul pótolni kell, avagy a javítás értékét meg kell téríteni. A szalon kialakítása adva volt minden dolgozó számára, így az esetleges átalakításokat mindenki saját maga végzi el, előzetesen egyeztetve a szalon üzletvezetőjével. A szerződés megszűnésekor a kabint és a munkaterületet eredeti állapotában kell visszaadni!

5. A szalonban dolgozók előre egyeztetett időpontban meetinget tartanak, ami elsősorban az üzletmenettel kapcsolatos javaslatok megbeszélése. Ennek időpontjáról az üzlet vezetője ad tájékoztatást. A szalon dolgozói egy csapatként együttműködve részt vesznek a szalon életében, annak szinten tartásában és fejlődésében egyaránt! A szalon dolgozói kötelezettséget vállalnak arra, hogy tevékenységük során egymás jogainak és jogos érdekeinek szem előtt tartásával járnak el és tartózkodnak minden olyan magatartástól, ami a másik embert illetve a vendégeket zavarná, kellemetlenül érintené.

6. A szalonba érkező és távozó vendégnek köszönünk! A nyitvatartási idő bejelentkezés alapján történik az adott szakemberhez. A szalonban dolgozók kötelesek feltüntetni a szalon logójával ellátott árlistájukat. Minden szakember külön köteles gondoskodni nyugtatömbről, számlatömbről vagy amennyiben szükséges, pénztárgépről. Amennyiben ellenőrzés során probléma merülne fel, úgy azért az adott szakember a felelős, a szalon többi dolgozójának ezzel nem okozhat kellemetlenséget!

7. A szalonban dolgozók képviselik a szalon jó hírét, ennek függvényében minden, a szalonban készült reklámanyag mellé kiírják a szalon teljes nevét! A szalon Facebook, marketing tevékenység céljára fenntartott oldalán minden dolgozó reklámanyagot helyezhet el, ezzel is tájékoztatva a vendégeket a szalonban végzett szolgáltatásokról.

Forrás: Gyulai Anikó

Máskor is szívesen olvasnál ilyen témáról nálunk?
Nyomj egy like-ot és oszd meg a linket!
Köszönjük! :)

 

 

 

 

 

Olvasóink értékelése:  / 1
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Vélemény / Versenyek és valóság
Aki megengedheti magának, hogy ma versenyeken induljon, komoly áldozatokat kell hoznia. Sajnos a...
Vélemény / Mibe kerül a tudás? És a tudatlanság?
A magyar szépészeti szakmák még mindig nagyon népszerűek, bár a 60-70-es években elért...
Vélemény / A sikeres fodrász ismérvei – márkákon innen és túl
Régen a cégek sokat tudtak tenni azért, hogy egy fodrász elismert és ismert legyen, ám a...