Belépés

Biopiaci hírek: BIOFACH/VIVANESS 2013


   

BIOFACH/VIVANESS 2013


Napjainkban egyre több vásárló dönt a természetes, hatékony, környezetkímélő és fenntartható módon előállítható kozmetikumok mellett, ezek a vásárlók folyamatosan keresik az új, modern és inspiratív termékeket.
A minősített, természetes natúrkozmetikumok újdonságait az ágazat évente Nünbergben megrendezésre kerülő rendezvénye, a Vivaness vásár ismerteti meg a nagyközönséggel, melyet a természetes szépség és wellness jegyében rendeznek minden év elején.




Ebben a szegmensben sehol máshol nem tudnak a vásárlók, a beszállítók és az új potenciális ügyfelek személyesen találkozni, mint az össze nem hasonlítható Biofach-Vivaness rendezvénypároson, mely egy bioélelmiszereket és biotermékeket felvonultató kiállítás, itt találkozik a kereslet a kínálattal.



A Vivaness elsősorban natúrkozmetikumoknak, és egyéb natúr termékeknek (bútor, textília, játék stb.) ad teret, míg a Biofach ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó élelmiszereket sorakoztat fel, szigorú szabályoknak megfelelve. A rendezvényt más kontinensek országaiban – Amerikai Egyesült Államok, Dél-Amerika, Kína és India – is megtartják.
A természetes kozmetikumokat eleinte csak a Biofach keretein belül mutatták be, melyet 1990-ben rendeztek meg első alkalommal, de mivel a természetes kozmetikumok iránt folyamatosan nőtt a kereslet, így 2007-től a Vivaness önálló életre kelt. Az idei kiállításra 41.500 szakmai látogató volt kíváncsi, összesen 129 országból, akik teljes mértékben el voltak ragadtatva a kiállítás megszokott magas színvonalától, a változatos és innovatív termékskálától, melyet 2396 kiállító sorakoztatott fel e látogatók számára, ebből 208 volt a Vivaness kiállító. Ausztria, Olaszország, Hollandia, Franciaország és Németország alkotta a top 5-öt a látogatók számára.


Képgaléria:



A kiállítás tökéletes lehetőséget nyújtott az arculatépítéshez a kereskedők és gyártók számára egyaránt. Több mint 36 országból ezernél is többen képviseltették magukat a média részéről, részletes híradásokat készítve az eseményről. A vásárlók, kereskedők, drogériák, parfümériák, gyógyszertárak, szépség-és wellness központok mind-mind találtak inspiráló, kreatív új ötleteket, koncepciókat és termékeket a vásáron, a kipróbálás lehetősége mindenki számára adott volt.
Az organikus és ökológiai termékek eladása és fogyasztói kereslete folyamatos növekedést mutat a piacon. A kiállítás kiváló lehetőséget nyújtott új értékesítési csatornák kiépítésére.

A piaci kutatók a kereslet alakulását megfigyelve növekvő tendenciát tapasztaltak a magasabb minőségű kozmetikumok irányába, ez tükröződik a nagy márkák eladásaiból is. A kutatásokból az is kiderül, hogy a vásárlók átlátható és világos információk birtokában, egyre inkább tudatosan döntenek egy-egy termék mellett.
A kiállításon lehetőség nyílt arra, hogy hét kategóriában a látogatók szavazatot adjanak le az általuk legkedveltebb új termékre, és az a termék, amely a legtöbb szavazatot kapta elnyerte a Legjobb Új Termék címet.
A magyar szépségipar területéről egyetlen kiállító volt jelen az idei vásáron a Biola, az általuk gyártott termékek mentesek mindenféle szintetikus, konzerváló, színező és illatanyagtól.

Az egész kiállítást a profizmus és az igényesség jellemezte. Az idei látogatók 80%-a már most biztos volt abban, hogy 2014-ben újra résztvevője lesz az eseménynek.


Szöveg: Piskátorisz Anett
Forrás: vivaness.de



Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

BioSZÉP / Divat vagy életforma a bio?
Az élelmiszeripar biovívmányainak népszerűsége után az elmúlt években a szépségipart is...
BioSZÉP / Kozmetika férfiakra igazítva
Hiába fejleszt szinte minden világmárka férfi kozmetikumokat és speciálisan férfiak...
BioSZÉP / A bio fényvédelemről...
A Földet érő napsugárzás változása a fokozott fényvédelemre és a napfény okozta...