Belépés

Divat vagy életforma a bio?

Divat vagy életforma a bio?
Az élelmiszeripar biovívmányainak népszerűsége után az elmúlt években a szépségipart is elérte a bio-, natúr- vagy öko kozmetikumok használatának divatja.

Azért használom a divat szót, mert például egy szépségipari kiállítás kiállítóinak listáját nézve elmondható, hogy a bio "címke" egyre több márka jelzőjeként megtalálható. A biokozmetikumok megjelenése és népszerűsége után már bio-nak nevezett szépségszalonokat is találunk...

 

Na de mitől nevezhető bio-nak bármely termék, márka, szalon, életmód vagy szolgáltatás?

 

A bio témakörben elmerülve, a "bio"-ság fogalmát vizsgálva nem kevés kérdés merülhet fel:

- hogy határozható meg pontosan, hogy mi a bio?

- ki dönthet erről? Mely hatóságok igazolják a bio-ságot?

- milyen szolgáltatások kínálhatók bio-ként a szépségiparban?

- miért vonzó a vendégek számára a biokínálat?

- miért gazdaságos bio termékekkel foglalkozni a szolgáltatóknak?

 

Ezekre és a még felmerülő kérdésekre keresi a választa a REMEKA szépségipari online magazin bio témákkal foglalkozó rovata a BioSZÉP.


 

Szöveg: Remek Annamária

 

 

 


 

 

 

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

You have no rights to post comments

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

BioSZÉP / Kozmetika férfiakra igazítva
Hiába fejleszt szinte minden világmárka férfi kozmetikumokat és speciálisan férfiak...
BioSZÉP / A bio fényvédelemről...
A Földet érő napsugárzás változása a fokozott fényvédelemre és a napfény okozta...
BioSZÉP / Biopiaci hírek: BIOFACH/VIVANESS 2013
A minősített, természetes natúrkozmetikumok újdonságait az ágazat évente Nünbergben...